tag:blogger.com,1999:blog-859946724615514470.post4136764819681403489..comments2023-08-10T21:21:58.850+02:00Comments on hester ijsseling: Passend Onderwijs IIHester IJsselinghttp://www.blogger.com/profile/17310673251982723989noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-859946724615514470.post-31241008203933567582011-04-29T23:56:11.098+02:002011-04-29T23:56:11.098+02:00Ik vraag me af of je het moet zoeken in deskundigh...Ik vraag me af of je het moet zoeken in deskundigheidsbevordering of dat het tijd is voor bezinning: is een school een zorginstelling of een onderwijsinstituut? Het kán allemaal wel - je kan ook met 100 kinderen op het dorpsplein gaan zitten en met een stok in het zand schrijven.<br /><br />Een extern adviseur met belang in onderwijsknelpunten zei: "Impossible is just an opinion". Suggestief misbruik van een overigens waar woord. Het is niet onmogelijk, maar de vraag is of het deugt. Kiezen voor "deskundigheidsbevordering" tav steeds meer zorgleerlingen betekent collaboreren met een foute beweging.Hester IJsselinghttps://www.blogger.com/profile/17310673251982723989noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-859946724615514470.post-65463573542517708532011-04-29T15:45:22.689+02:002011-04-29T15:45:22.689+02:00Hoe zouden docenten van de PABO naar je beschrijvi...Hoe zouden docenten van de PABO naar je beschrijving kijken? En..(nog belangrijker) wat zouden zij gaan doen aan de deskundheidsbevordering van studenten die met een gerede kans met soortgelijke groepssamenstelling te maken zullen krijgen?<br />En...hoe zit met met de ondersteuning die je van een intern begeleider krijgt?...Simone Sarphatiehttps://www.blogger.com/profile/03665723798917994157noreply@blogger.com